Kanban – je základním prvkem a nejvíce používanou metodou pro řízení materiálového toku pomocí TAHOVÉHO principu s vizualizovanou spotřebou z přednastavené zásoby. K realizaci kanbanového řešení je používaný profesionální softwarový systémem na webovém základě, který je určen k podpoře a optimalizaci kanbanových procesů. Pomocí e – Kanbanu je možné v reálném čase sledovat aktuální dostupnost dodávaného elektromateriálu a pružně tak reagovat na jeho spotřebování.
Cílem našeho řešení je usnadnit, zjednodušit a zefektivnit proces nákupu, příjmu a distribuce sortimentu od společnosti ELKOV elektro a.s.
Lze dosáhnout výraznějších úspor:
Zkracování dodacích lhůt (analýzou a plánováním).
Snižováním hladin zásob elektromateriálu.
Optimalizováním zásob elektromateriálu.
Minimalizováním prostoru k uskladnění.
Omezením zastarávání zásob a podporovaní FIFO.
Online pracovní prostředí e-Kanbanu:
Vizualizace kompletní kanbanové situace, a to online 24/7.
Odstraní veškerou zbytečnou telefonní/emailovou komunikaci.
Prodlevy a čekání na předání informací.
Administrativní náročnost a nepřesná zadání do podnikových systémů.
Kanbanové prostředí je intuitivní a snadné.
Absolutně bez papírů
Nahrazení složité papírové administrativy.
Odstraní se časové zpoždění, nepřesnosti, překlepy... způsobené lidským faktorem.
Je jedno, jestli kanbanovými dodávkami podporujeme velkou výrobní společnost, montážní dílnu, anebo jen zjednodušíme a zkrátíme odbavení samotného servisního technika. Službami ELKOV Servis zajistíme pravidelné doplnění elektromateriálu přímo do centrálního skladu i na koncové pracoviště společnosti.
Příklady využití řešení pro jednotlivé společnosti:
Divize společnosti ELKOV elektro a.s.